toddilo.

Ny vecka och nya möjligheter :)!
Helgen har varit helt kanon för min del , har haft sjukt kul :D

I fredags, va vi hemma hos maja ett tag å drack lite öl folk bara kom å gick där hela tiden :p senare på kvällen drog vi några till sandra där det fortsattes drickas ;D!!
Åkte hem med malin å crille vid 2 tiden .

Lördag då började med att jag och johan for in å hämtade tobbe i stan och min bil hos majs.
Drog hem till matfors och vilade upp sig för att sedan göra sig klar för en kväll i hudik ! När jag va klar så for jag över på byn för att vi skulle koppla in ljud i min bil, vid halv 9 drog vi in till stan å hämta resten , sen bar det av :D glömde även muggarna på taket och tänkte åka iväg.. ;p hade skit kul med min små pinglor i baksätet ja.. med dom fram också såklart :D men så längesen vi gjorde nått i denna stil ;D hehe! Vi sjung för fulla muggar och drack grogg så det stog härliga till , precis som det ska vara. Väl framme i hudik så parkerade vi , sen va vi kvar på samma parkering heela kvällen , åkte en sväng runt , sen tillbaka på samma plats :D! något jag lätt vill göra om ! vid 2 tiden drog vi hem mot sundsvall och matfors för att möta sängen =) tack för en rolig kväll ni som va med ! och tack till tobbe som va så snäll å körde :)

Söndag, va en segdeg dag, for ner till jossan där maja också va, vi grävde upp träd å planterade trädet igen, tungt som satan vare å :p sen satt vi ett tag å drömde om en smögga ;) men blev inget av..
Följde även med dom till stan, for hem mot bya igen å stog å surra lite med tobbe å johan , tills vi bestämde oss för att dricka grogg å bärsiluring ;D kom hem vid 12 tiden men somnade inte riktigt förrns 2 tiden, å så upp igen idag kl 7.15 ;o ööööööh!

skulle ju vara snäll å hänga med jossan på nå möte i stan imorse, men jag kan säga det att det va dom 3 LÄNGSTA timmarna i mitt liv, kändes det som ;p sinnes!
Så nu sitter jag här å ska nog ta mig en powernap så jag klarar av dagen =)

Puss :*

Snälla doktorn
Jag måste få hjälp nu
Jag har blivit kär


 


Kommentarer
Postat av: jossan

iiiihihi

2009-05-18 @ 15:48:46
URL: http://jossankrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0