sov tajm

Nu ska jag nog ta å sova en stund så jag orkar upp imorrn bitti med :D
Jag å jossan ska ut på Birsta!!! jeeeeess!! ska på skopunkten oh så kika lite inne på birsta city :)
Roligt!

kvällen tillbringades först på dannes med mjukglass med massa folk , mys.
Sen hare bra blivit lugnt , gled runt lite, surra lite  å så bara =)

Iafl så står det en målarställning precis utanför mitt förnster, det fönster där jag inte har en rullgardin också ;o
Dom ska tydligen måla om fasaden och börjar imorrn.. kul å vakna av att det står nån målargubbe framför ögonen på en :p
Aja.. nog om det!

Nu ska jag vika ner locket på denna grej å sova lite då.
Puss gonatt :*

Blev iafl såååååhääääääär glad av dig förut :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0