löRdag

Seg deg dag idag! helt slut!
Igår kväll vart det ölning med lite folks :D gott som tusan.
Va väl hemma vid halv 4 tiden inatt=)
Vaknade upp vid 9 av att nån idiot med skyddat nummer ringde utan att säga nått?!
Somna om med mitt huvve som då kändes som en tidsinställd bomb ;p
Vaknade vid halv 12 av att mamma for iväg så va väl bara att kliva upp då!

ikväll då.. blir till att köra, pallar inte dricka ikväll igen ;o
så tobbe ska ta det jag skulle ha drucke så ska jag skjutsa runt på han.. lär bli nån annan också!
Får se vart man åker.. dit näsan pekar kanske =)
Men kul att göra nått iafl!

helt otroligt! =/
ångrar ingenting av vad jag sagt och gjort !
Allt är menat till dig..

Ha en bra kväll hurni :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0