hej hallå

Då vare kvallen igen då!
Dagen har spenderats ute på birsta med jossan =)
Införskaffade mig ett par skor och en tröja , kännsbra !
Åkte hem vid 2 tiden och båda va hungrig så det blev spice när vi kom till matfors =)
Sen har det bara varit lugnt, färgat håret på mamma (undra när jag ska hinna föärga mitt då?) och träffat kusinerna bl.a..

Ehm ehm...mer har det väl inte hänt antar jag!
Imorrn ska jag till mormor och till stan , men det lär ja berätta om imorrn ist =)

Iafl så funderar jag starkt på att ta ett andra hål i läppen när jag jobbat ihop lite pengar till sommarn =)
såhär :D (Ursäkta bilden )



Ja nä nu ska jag sova =)
Puss hejs :*

Hör av dig ! ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0