Gooookväll!

Nu äre nog snart natten känner jag, ögonen sjunker ihop som kinesögon.
Idag va ja bara hemma å dega fram till 4 tiden typ..
För då drog jag och jossan in till modig och hämtade däck och så,
åt lökringar gjorde vi också (A) ibland får man!
Sen tillbaka till matfors för att byta till NYA däck på jossans kärra :p
Så vid 8 åkte vi det å fick det gjort..Efter det vart det solning.

Sen har det väl inte hänt så mkt mer, träffade malin en snabbis innan jag for hem

Konversationen va väl ungefär hej-blablablablabla....blabla-hörs imorrn, hejdå! Givande...

Tittade även ett litet tag när dom spelade fotboll på ip, men sen gav jag upp å for hem !
Imorrn får vi se vad som händer:D


Dudududududududu! förstå det :/

Gonatt påer:*

(Inlägget vart kort nu, för allt försvann så orkar inte skriva om :S)


Kommentarer
Postat av: Totte

paerfekt!

2009-05-04 @ 23:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0