update vare ja :p

Blir satt man glömmer skriva här ibland när man har annat förs sig :P
Men nu äre dags igen !

vad har hänt då.. igår va jag ut till birsta för att hämta upp maja och stoffe å fixa lite saker :p
Skulle även äta på donken , eller dom skulle, men det vart inte så ;p vart bara kaos alltihop, hahah!
Drog hem till maja efter många om och men å umgicks.. dom andra drack grogg ;o men itne jag ! stolt ;)
men vid 11 drog ja hem, ner på stan först sen hem =)
Idag hare inte hänt så mkt, va till mormor mitt på dan å städa + handla osv.. sen drog ja in till stan å fixade lite grejjer.

ikväll får ja se vare blir.. bio eller inte bio ?! eller bara sola å sova tidigt så jag orkar med morrondagen?
Jobb tors-fre =) härligt!
Snart helg igen också, inte helt fel, älskar helger ! då kan man umgås med alla utan att tänka på jobb å så ;)
näe nu ska ja göra nå annat, försöka iafl hehe
Hejhej:*


Ååoooee läste igenom massa sms förut,
du har proppat min inkorg med dubbelt så många sms, än nån annan!
Saknar det som va förut, men är glad att lite finns kvar av dig ändå ..
Varför kan jag inte bara radera allt du skrivit och sagt mig?! varför är det så svårt...
Men..vi ses ju säkert till helgen igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0