Something

Tidig kväll ikväll =)
Idag va jag som sagt ut till birsta med malin, blev inget köpt för oss,
förutom en cheeseburgare och chokladmilkshake ;p
drog hem å bytte om för att sedan åka å jobba kom dit vid kvart i så satt stefan å vänta på att jag skulle låsa upp haha
satt å surra på tills det tillslut dök upp 2 tjejer som kom å fika å spela lite spel,
men då drog dom och vi också vid 4 ;D soft!
senare på kvällskvisten for jag å hälsa på malin å crille , åt lite paj å surra på med dom där!
Sen har inte mkt mer hänt...
Så nu ligger jag och funderar på att sova faktiskt, bra tidigt motför annars ;o
ge mig pengar så jag kan betala min telefonräkning som jag har kvar =S

aja men gonatt på er :*

Det är nånting som gör att man inte kan släppa taget om dig!
Och jag vet vad det är =)
Du måste bara inse det själv också , som sagt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0