onsdag

Idag äre onsdag, lill-lördag även kallad :p
Men inte blire nå party här inte, jobb imorrn !=)
va in till stan med malin idag för tänkte hitta nått att ha på mig på fredag...
tror ni jag gjorde det ? NEJ ! blir så irriterad :S gick iafl på boa ;) där hittar man jämt nått !
Meeeen, snart äre helg !
Torsdag=bus=FIX ! :D hahah
fredag=midsommar=FEST!!  vi har skitmysigt ställe att vara på btw ;D
sandra, zandra å jag har planerat lite smått ;p Stång å allt :D haha ! supeeer...
Å blire kallt har vi förmodligen också nånstanns att vara.
Lördag=midsommardan=FEST på viskansparken med majs ! :D
Igen, vilka minnen man har därifrån haha ! det va en tid sen man va där å ;)
Så min helg är fullproppad med kuligheter !

Näe nu ska jag ut.
Hare bra sockerärtor! :*

Miss you like hell ! All I want is you...but how?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0