Längesen

Oooj nu vare ett tag sen ja skrev här igen ;o
Hmm vart ska man börja..
Sist ja skrev hade vi vare på viskan å röjt och haft det helt undrbart!


Men på sista tiden har ja mest bara jobbat å vare med lite folk :)
Slitit i värmen , det är verkligen *VARMT nu!
Hoppas på lite regn imorrn ;p
I helgen vart det gnarp hela helgen bodde på camping dock liiiite för långt vbort tyckte ja .. men men !
Fredan for vi dit efter jobbet va bra många stycken som skulle sova i stugorna som hade hyrts :)
Vart askalas å drog in på området, där vart det mer öl och kaos! helt sinnes!
Sov i nå tält som va mer trasigt än helt :p men hade mys å mådde bra då ändå ja! =)
Dock vart det sen kväll vid 6 tiden på morron typ, vaknade kvart över 7 igen å blev bjuden på öl, sen kom gugge maja å sofie å hämta mig , jag va på G då ja kan ja lova hahaha! sjukt...
Blev lite vila å dusch sen va man igång igen, for in till området igen å va där på dan med grabbsen, å på kvällen träffa ja zsandrorna, stålis å alla andra :D Kul ! dans på bil, snubbel på backen och massa annat skoj, tyvär slutade inte den kvällen lika roligt som innan, åkte hem med maja å stoff bra nog ledsen ! väl i stugan blev jag å majs sugen på pizza när nån jävel hade sutte å äte det i vår stuga ;o vem ?! så vi åt kanter innan vi gick å sov... vilken natt haha vaknade av en galning som saknade sina skor och av att rydberg stog å prata med han såååååå högt ;p haha!
jaja det va väl nog om helgen ... i en kort version!
Tack för en kanon helg iafl :)

         

Har jobbat dessa dagar och blir jobb veckan ut, sen västerås förhoppningsvis..
Efter det är jag ledig en vecka innan det blir jobb i 5 veckor till ;)

Ja näe nu ska jag sova, tidig morron vettni :p
Gonatt småräkor :*

Only you
kan inte annat än att tänka på dig... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0