kolsyra

är det bästa såhär dagen efter :D ooyeah!

Gårdan började med att vi satt hemma hos majs några stycken å drack lite öl å fixade oss =) Mys!
Efter ett tag kom bröderna Eliasson å gjorde oss sällskap ett bra tag, sen flöda det in mer å mer folk allt eftersom igen.
Vart en hel del folks igår igen :D trevlans, den ena va fullare än den andra...
Men va jävligt skönt att man inte blev sådär askalas som man kan bli! hade roligt ja ;D
Förutom en stund under kvällen då jag hellst bara ville sjunka genom jorden ! =/
men det löste sig ändå :D maja å ja träffade dalle också medans vi väntade på att resten av folket skulle komma ner på stan =) hahah! jää! ;p
Aja slutade iafl med max inatt, sen åkte jag med tobbe emil å lubell mot matfors i hans räcerfåård, tackelitack för skjutsen igen tobbe :) !!
Kom hem å insåg ännu en gång att jag va ensam hemma , jaha tänkte jag å satt mig å åt maten jag köpte med mig..Ringde runt lite å surra , sen gick ja å la mig :P

Så senare ska jag skjutsa in en människa till stan, sen vettefan va som händer?! :o
Vet du ? hör av dig isfl...

Puss påer :*

Mår så dåligt när ja tänker på dig å hur du beter dig..
Men mår ändå så bra när du är i min närhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0