Helt crazy

vilken jävla helg det varit :D
Har haft hur kul som hellst...

Fredag va vi ju som sagt här å sen hos robin på fest ! står i förra inlägget
I lördags vaknade man upp och fixade lite , sen drog ja in till majs vid 3 tiden åt och degade, sen drog vi hem hit till mig igen=)
Satt här å drack och gjorde oss klar..sen vid halv 9 kom majas föräldrar å hämtade oss för att skjutsa till viskan.
Väl där så var det mer folk än vad jag hade förväntat mig faktist, med tanke på hur lite klockan va.
Men tiden gick så jävla fort å helt huxflux vare dags att åka hem :D men hade en helt underbar kväll, kunde inte bli bättre!
Söndagen va inte helt fel heller, vaknade upp vid 10 men somnade om efter ett tag igen å vaknade igen vid 1 så klev upp och kikade ut på finvädret, mådde för stunden då helt kanon bra ! Allt du sa under den kvällen/natten ! :') om tiden kunde stoppas!
skjutsade över mamma på byn, och johan kom hit å hämta sprit för dom kännde för att dricka även igår..
Bestämde oss för att jag skulle köra, körde hans 240 vilken bil! helt sepe, men när jag fått i snittsen vart jag störtkär i den !Så härlig bil å köra :D for fram å tillbaka mellan stan å nedansjö några gånger innan vi kom hem till matfors vid 1 tiden igen, så va bara att knata hem å sova då ;p i love it.

Idag hare bara blivit jobb å lite surr med folk ikväll=)
Men va sååå jävla trött idag så jag nästan somnade bakom ratten :s
Å nu ligger jag här å är inge trött alls.. men måste försöka sova lite så det inte blir likadant imorrn !
Men hare bra gott folk ! (tur att det bara tog sen igår att skriva klart inlägget , seeeg :P)


Om det kunde komma fler sånna stunder, I hope sooooo! :')
Allting kändes pearfekt, tack till dig !
Saknar dig här brevid! =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0