Det ligger i luften..

Värme ! sommar , älskar det :D

helgen har varit skoj, i fredags drog jag in till maja en sväng dit det skulle komma lite folk,
senare drog ja till matfors och in till stan igen för att träffa malin , sen hem för en någolunda tidig kväll dock halv 2 innan ja kom i säng ;o

lördag morron började med att kliva upp vi 6 tiden, höll på att försova mig också..
Packade lite och drog iväg för att hämta sandra i lucksta som också hade försovit sig!:p sen josefine som va på g iafl..
Samling vid pastors kl 7 sen bar det iväg mot borgvattnet ;)
Va framme vid halv 10 tiden, hade en utbildning på 4 timmar ;o alla va så trött så ögonen for ihop på oss, jobbigt!
Iafl efter det drog vi upp till prästgården för att inta ett rum att sova i :p sen vart det bad och sol för hela slanten, dock badade inte jag , kallt!
Kvällen kom och vi vart mer spänd för varje timme.. vi fick guidning av en tjej som prata om alla olika rum i huset.
Men spänningen försvann när killarna förstörde allt med sina superförklaringar om varför det är si å så osv ;s tråkigt ! men men.. klockan gick å vi lekte å spelade lite i matsalen. kl 23.30 gick jag och sandra å la oss i gråterskornas rum, och hade sällskap av dom andra som satt i soffan i "vårat" rum och läste gästböcker å hade sig..
somnade inte förrän vid 00.30 kanske!
Vaknade upp på morron å trodde att min klocka inte hade ringt, drog runt mig täcket å gick ut som ett troll å fråga va dom gjorde, (dom som va vaken) "vi ska gå ut på en promenad, ska ni med?" fick då reda på att klockan va 06.45 , så nej tack sa jag å gick å la mig igen! sov så skönt !
Vaknade vid 8 och vi for hem så vi va hemma vid halv 1 tiden igen =)
Hade kul ändå trotts att vi inte fick se till några spöken ....

Så gårdagen spenderades med lite glass på dannes å så :')
Sen på kvällskvisten drog jag å bror upp till pappa å hälsade på =) kul!

Näe nu ska jag göra nått , ut i värmen kanske ;D
adjö fågelfrö :*

Vänd dig om sakta
Och le som bara du gör
;) I like it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0