tjohosan

vilket jävla tråkigt väder det är :S
Man blir ju helt less av det ! aldrig är man nöjd ;p

Jaha va gör jag då?
Sitter endas här med min lilla dator =) å kikar på tv, 2½ men ;)

Är uppe hos pappa för tillfället , tänkte vara här tills på lördag nämligen.
För då blire firande för emil som fyller 13 ;p STOOOORT ! blir en hel tonåring hehe
så jag å tova är "bjuden" på middag då, nog för jag redan är här men .. så får vi skjuts till civilisationen efter det =)
Då blire till att sova hos jossan tills på söndag , kul ! får se vad dom tänkt sig under kvällen, men blir nog bra.
Skönt med en hel lugn helg också!
(Jossan skickade btw ett sms till mig nyss å skrev att dom skulle äta pizza! blev lite avis ;o fan va gott det skulle vara! :p )

Jaja nu ska jag fortsätta kika på tv,
Uppdaterar om det händer nå kul...
eller när jag helt enkelt hara lust!
Jo just, pärlan är döööööd! :'(

Hare bra :*

I miss it, and you !

Kommentarer
Postat av: Tova

Middag? Jag får aldrig veta nått ja :P vet inte ens när morfar kommer och hämtar mig :/

2009-07-07 @ 20:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0