Tänkte lite

Tänk om man ändå kunde spola tillbaka tiden , så att man kunde ändra allt man gjort så det blev bra ?!
Det skulle vara helt perfekt .. Det finns så mkt som jag sagt och gjort det senaste halvåret som jag ångrar, spec angående dig.
Vissa saker har blivit bra igen , men inte allt.

Och om man ändå kunde få behålla alla man haft runt sig hela tiden , folk kommer och går...
Vissa stannar, vissa inte.
Hade en tid i våras/tidig sommar då jag mådde hur bra som hellst, verkligen skit bra, (nog för att det inte är så dåligt nu) men det va en tid som va helt otroligt rolig :') kan inte mer än tacka för den tiden! Tycker bara att det är synd att vissa från den tiden bara försvunnit. allt blåste iväg lika fort som det kom nästan.
Och kan inte säga annat än att jag saknar er och det.

Man hinner tänka mycket när man inte gör så mycket under dagarna, kände bara för att skriva ner det..
Är glad att jag har kvar mina närmaste och ni vet vilka ni är =)  All kärlek till er!! ♥
Ni är mina stjärnor i mörkret !


Skriver nå mer senare nu ska ja spela lite GH ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0