30/7 Snart så

Imorrn bär det av neröver :D Mot RÄTTVIK! kommer bli en kanon helg, jag känner det på mig ! ;)
Så efter jobbat drar ja hem duschar byter om å drar iväg ;) YES!!

Aja , jobbar hela veckan , och 3 veckor till sen får man se hur det blir!
Veckan har verkligen suge!!! har kännt mig less på allt å alla ända sen helgen,
men så träffa jag malin igår å surra med henne ett bra tag <3 massa minnen å allt möjligt! älskar det.
och kvällen kunde nog inte bli bättre när ja träffa dig :') kom hem vid 1 tiden inatt , det behövdes verkligen. Mår hur bra som helst när ja är med dig , precis som då å alla andra gånger... :o

aaaja , näe jag måste packa klart, sen på affärn å shoppa groggvirke osv! lång resa framför oss imorrn =)

Hare great !:*

You you you you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0