Beautiful

Älskar den låten med eminem! Spelas om och om igen på min dator =)

Sen sist ja skrev har det nog inte hänt så mycket tror ja, eller kanske :p

Helgen har iallafall varit helt kanon ! i fredags vart det bara lugnt , va ute på byn å surra med malin å crille hela kvällen , tills jag tillslut drog hem för att sova bra nog tidigt för att vara helg.
Lördag vaknade jag med tuppen, mamma åkte bort å jag smakade på min slush, sen va ja igång för fest ;)
Fast satt å hade ensam fest från 11 till halv 8 den dan haha..
sen drgo vi bort till robin å käkade, jossan drog hem å kom upp senare igen ;d
Vart en förferre eller va man ska kalla det hos honom iafl, mkt folk kom å vi satt å umgicks allehop! trevligt å roligt som tusan ! :D
Vid 12 tiden eller nått drog vi bort på smedjan där det hade vare attmarlyran under dagen, träffade bra nog mycke folk som man ville träffa =) Va där å yrde på fram till att dom stängde typ, då vi åkte tillbaka till stålis, där det fortfarande va bra mycke folk. surrade å drack lite , sen bar det iväg till stan..
Söndan vart en seeeg dag, kom hem , sov , for upp till pappa å sen hem å sov igen ;p haha ! sliten stjärna kan ja lova.
Sen efter det hare bara blivit jobb.. va å fiska med jossan igår ;)
fisk fick vi också, nöjd vart vi ! skulle igentligen dra iväg med tobbe å johan men vart inte så! dom fick tydligen ingen fisk så rätt åt dom ;) haha ! bättre lycka nästa gång kanske ;p

Så nu sitter jag här å tråkar, ingen bil å skittråkigt väder , så det blir tvn ikväll, tills det kanske händer nått ;) hehe...
Jaja
Hare bra tills next time .

Blir glad när du hör av dig..
men vad vill du göra igentligen ?!
du måste bestämma dig, tänker inte låta mig behandlas som skit när det inte passar
och sen när det passar så är allt helt okej ..
Går inte en dag utan att jag tänker på dig iafl !

Puss hejs :*

         
     


(Ursäkta bildkvalitén , mobilkamera)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0